čtvrtek 17. října 2019

Období dlouhých stínů

Letošní podzim je nádherně zbarvený,
stíny jsou obzvláště dlouhé,
vzduch voní ranními mrazíky,
ze stromů pomalu poletují zlaté listy,
dozrávají vitamínové dobroty,
den se začíná rychle zkracovat.
Zkrátka takový je podzim.
Mám tohle roční období hodně ráda.
 

















 

6 komentářů:

  1. Ach, ty stromy!!! Nádhera 💛🍁💛
    Přeju krásný podzimní den.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, taky se nemohu nabažit, přeji slunečné dny, Iva

      Vymazat
  2. To je krása, já hlasuji za ty pole...nádhera...a to listí...taky
    Krásné i další říjnové dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, příroda je kouzelná, stačí mít oči dokořán, přeji nádherné podzimní dny.

      Vymazat
  3. Tak tomu říkám krajina! a ještě chválím fotografku!Moc jsem se potěšila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, to jsou milované Beskydy, kraj mého života, děkuji za návštěvu a hezká slova, přeji hodně štěstíčka, Iva

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz