pátek 28. srpna 2020

Tymiánová limonáda








Léto se pomalu blíží ke svému konci,
ale stále je dost příjemně na relax na zahradě.
Pro letní osvěžení je vynikající tymiánová limonáda.
Tymián má dezinfekční účinky,
působí proti parazitům,
 průjmům a nadýmání a zlepšuje trávení.
Ulevuje při chronických zánětech žaludku a podporuje krevní oběh.
Kromě toho mírní kašel a pomáhá při bronchitidách,
astmatu a černém kašli.
Napomáhá obnovit normální střevní flóru,
proto je prospěšný při braní antibiotik.
Je účinný při vyčerpání, úzkosti, nespavosti a depresi.
Má močopudné účinky,
působí tedy při zadržování vody v těle,
 infekcích močových cest.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz