pátek 25. prosince 2020

Prostírání

 Za malou chvilku přijdou děti rozbalovat dárky 
k nám 
- k babičce a dědečkovi, 
těším se na ně jako malá holka. 
Hlavně na ty jejich rozzářené oči. 
Každý rok se snažím vymýšlet překvapení.  
Letos jsem nic nevymyslela, 
ale pomohla mi náhoda,  
kdy syn zjistil, 
že mají prasklý skleněný zapékací pekáč. 
Zrovna jsem jela do města,  
takže ještě jedna návštěva Orionu,  
tajně jsem doufala,  
že tam nebude narváno. 
Nejen, 
že tam nebyla ani noha, 
ale našla jsem tam prostírání, 
kam se mohou vložit fotky, 
super, 
sláva,  
bylo rozhodnuto. 
Takže letos zasedací pořádek u svátečního stolu 
je daný podle fotek. 
Jsem ráda. 
Hezké svátky. 






2 komentáře:

  1. Krásne je u vás a tie prestierania s fotkami sú super :-)
    Prajem pekné sviatky!
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Aďko, děkuji, hezké svátky přeji i vám

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz