úterý 22. prosince 2020

Vánoční dekorace

 Každý rok je pro mně úplně jiný - co se týká tvoření, 
nikdy nevím, 
co bude takzvaně frčet. 
Jeden rok jsem dělala stromečky z klacíků, 
další rok jsem snad všem háčkovala mandaly, 
letos háčkuji srdíčka. 
A právě z mandalového období mi zbyly kruhy 
a ten největší se stal základnou pro dekoraci pod lustr. 
Opět jsem háčkovala, 
aby byl kruh vyplněn, 
pak už stačilo březové proutí, 
větvičky jedle, 
světýlka 
a svíčky 
a paráda je na světě.















6 komentářů:

  1. Ivka, krásna Vianočná výzdoba :) Posielam pozdrav zo Slovenska a prajem krásne prežitie Vianočných sviatkov <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzko, dekuji a také přeji krásné Vánoce

      Vymazat
  2. Krásny veniec. Prajem šťastné a veselé!
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, tak tyhle vánoční dekorace já můžu. Je ale opravdu veliká škoda to, že neumím tolik rukama a musí to za mne vždycky někdo tvořit, takže na příští vánoční období asi budu muset zaměstnat děti nebo nevím :-D Tento rok jsem to vyřešila různými dekoracemi jako jsou třeba solné svícny , ale příští rok bych to chtěla změnit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, věřím, že umíte zase jiné úžasné věci, držím palce a přeji krásné dny

      Vymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz