pondělí 1. března 2021

Jako nebe

 Jako modré nebe, 
to byla moje původní myšlenka 
na barevně laděnou starou formu.
Byly časy, 
kdy jsem staré věcičky vyhazovala, 
dnes je schovávám 
a tady je výsledek jedné malé recyklace.
Jaro mám hodně ráda.
Užívejte si krásný březen.










5 komentářů:

  1. Móóóc krásná jarní zahrádka. k nakousnutí😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taková malá zahrádka, už se těším do té velké, přeji hezké dny

      Vymazat
  2. Děkuuuji moc, škoda, že to je pomíjivá krása

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, to je príma nápad, taková paráda v dortové formě :-)

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz