pátek 20. května 2022

Sfen Ik

 Předposlední mexická zastávka pro vás, bylo by toho totiž daleko více, 
tak už přeskočím na jinou vlnu.
Tohle muzeum jsem si nemohla nechat ujít, 
ono tak totiž není nic vystavené, 
ono celá budova je muzeem. 
Je celá z přírodních materiálů, 
hned u vchodu vás zují 
a pak už jenom meditujete nebo cvičíte jógu. 
Byl to velký balzám na tělo i duši. 
U muzea je i hotel postavený v tomto duchu, 
ovšem za noc tam dáte za dvě osoby od 1000 - 5000 amerických dolarů. 
Na to bych musela šetřit půl života.

Fotka z netu - exluzivní pokoj






















1 komentář:

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz