středa 31. března 2021

Příhoda

 Příhoda včerejšího odpoledne začala jízdou na kole.
Příhody nejsou náhody.
Zahlédla jsem auto jedoucí do sběrného dvora 
a protože jsem na přívěsném vozíku zahlédla něco kovového, 
šlápla jsem do pedálů, 
abych zjistila, 
co vlastně vezou. 
Byla to stařičká LADA, 
která to měla sečtené, 
ale byli to milí lidé, 
takže slovo dalo slovo 
a nakonec mi ji přivezli až domů. 
A protože jsem to měla k domovu ještě nějaký kilometr,
 naložili mi kolo na vozík 
a už jsem jela. 
A navíc to byla Škoda 120, 
kterou měli moji rodiče, 
tak jsem si cestou i zavzpomínala. 
Zatím stojí venku, 
už jsem ji i vyzdobila,
ale půjde asi pod pergolu...
Krásné dny.
Co na ni říkáte, 
stála za záchranu?









3 komentáře:

  1. Ahoj,samozřejmě,že taková kráska stála za záchranu!já mám taky,značka je Pfaff,100 let starou.Babička na ní celý život šila pro celé okolí,já z ní mám stoleček v ložnici...
    Přeju krásné jaro!Zdena

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je fakt paráda!! Přeji krásné a radostné Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, staré šicí stroje miluju, mám doma tři. Jeden je v obýváku a je na něm televize. Druhý je pod pergolou, je z něho stolek. A třetí mám ve svém šicím koutku a mám na něm nový šicí stroj, na kterém šiju. Udělala jsi dobře ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz