neděle 4. dubna 2021

Jarní ježek

Vnouček přišel s nápadem, že by moc chtěl ježka, 
vybral si látku a prosil, 
abych mu ho ušila.
 A protože dal úkol mě, 
dala jsem úkol i já jemu. 
Ježka si musel sám nakreslit, 
abych věděla, 
jak má vlastně vypadat.
 Takže Otík kreslil, 
já stříhala a šila 
a Otík si ho sám naplnil dutým vláknem. 
Nakonec poslal fotky i do školky, 
jak u nás vypadají mezigenerační vztahy, 
že je nutné přiložit ruku k dílu. 
Tady je výsledem. 
Otík je spokojený
Už vymýšlí, 
že bychom mohli ušít dinosaura,
 nejlépe tyranosaura Rexe.
A tomu říkám výzva.











 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz