neděle 3. dubna 2022

Vajíčka

Letošní Velikonoce budu trávit trochu jinak 
než jsem zvyklá. 
Možná poprvé nebudu doma, 
ale linecká vajíčka jsem musela upéct. 
Před pečením jsem sháněla žlutou marmeládu, 
nejprve snad vůbec nikde nebyla, 
ale nakonec to zachránila meruňková. 
Není úplně žlutá, ale chutná dobře.
Krásné jaro, 
u nás s mrazy a sněhem.



 

6 komentářů:

  1. Ivo, zdravím. Vajíčka vypadají moc hezky, linecké je stejně nej! My chceme jet na Velikonoce na chalupu k bráchovi,je tam krásně a vždycky jsme tam právě na Velikonoce zahajovali sezónu.Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to má být, jak píšeš linecké nikdy nezklama, krásné dny

      Vymazat
  2. Ivka, tak my budeme druhým rokom práveže doma...inak sme chodievali spoznávať svet práve na tieto sviatky. Koláčiky vyzerajú veľmi chutne, jedno by som aj cez monitor ochutnala :D, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, velmi děkuji, já letos po dlouhé době letím do světa, přeji krásné jarní dny

      Vymazat
  3. Tato vajíčka mám raději, než ta “velikonoční na tvrdo”. Sbíhají se při pohledu na ně sliny👍

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, tak to jsme dvě a linecké nikdy nezklame, hezké dny, babičko

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz