neděle 27. března 2022

Farma z Kunčic

V Kunčicích pod Ondřejníkem 
je krásná biofarma Menšík
která vyrábí výborné produkty z kravského mléka. Prodej, 
kromě regionálních potravin, 
mají přímo na farmě, 
ale bohužel pouze jeden den v týdnu. 
A znáte to, jednou zapomenete, 
jednou se vám to nehodí atd. 
Proto velice chválím 
a kloboukem smekám před nápadem 
mít mlékomat nebo zmrzlinomat, 
protože lahodnější zmrzlinu jsem ještě neochutnala. 
Tak tedy držím palce, ať se daří...







 

5 komentářů:

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz