čtvrtek 12. května 2022

Mexiko

Tak jedeme dál, jak jsem psala, kanadské Toronto byla jen mezizastávka, moje cesty vedla do Mexika. 
Těch deset dní jsem chtěla využít naplno, 
doma jsem si všechno naplánovala a musím říct, 
že až na první hotel, 
který neodpovídal popisu na bookingu, 
vše dopadlo na výbornou. 
Vstup do Mexika byl pohodový, 
skoro jako když si jdete koupit rohlíky. 
Přiletěla jsem do Cancúnu, kde se mě ujali, 
vlastně mohla jsem si vybrat se stovky naháněčů, 
milí dopravci, 
aby mě převezli do Playa del Carmen.
Sama jsem pak jela místním autobusem do archeologické zóny v Tulumu. 
Bylo to úchvatné procházet se 
po dávných mayských ruinách. 
Jen pohled na Mexický záliv byl k pláči. 
Pláže jsou v jarním a letním období plné řas, 
což prý způsobují změny klimatu.



























 

1 komentář:

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz