úterý 10. května 2022

Velikonoční toulky

Moje velikonoční toulky mě zavedly do Severní Ameriky, konkrétně do Kanady a pak dál, ale postupně. Byla to cesta dlouhá a zároveň krátká, vzhledem 
k tomu, že Kanada byla pouze takovou mezizastávkou, abych viděla na vlastní oči Niagárské vodopády, 
ale volila jsem ji proto, že z Mošnova začaly létat polské aerolinky přes Varšavu do Toronta. Ovšem vstup 
do Kanady byl pro mě tak trochu noční můrou. Jezdím totiž sama a moje angličtina není úplně dokonalá, někde stačí jednoduché věty k domluvě, ovšem někde vám 
na férovku řeknou, co tam děláte, když neumíte anglicky. 
V letadle jsem dostala deklaraci k vyplnění, 
kde bylo, která rodina mně pozvala, ale mě nikdo nezval, já jsem se pozvala přeci sama. Tak jsem to nechala nevyplněné. Ale nakonec imigrační mě zavedla k přepážce, kde mi pomohli. Jednou mi jedna holčina cestovatelka řekla, abych dělala krásnou neznámou, ovšem v mém případě dělám už jenom přívětivou babičku. 
Ale s úsměvem 
na tváři 
a srdcem na dlani se to povede vždy. 


























 

3 komentáře:

  1. Lezarts
    Pěkný výlet a bravo za “solocestovatelku😁”

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to byl tedy krásný velikonoční výlet !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. No paráda, vypadá to na slušný výlet. Bravo a obdiv za takovou dalekou cestu. ☺♥

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz