pátek 20. ledna 2012

Kolaps

Svůj mailík používám od roku 1997
Nevím, 
jestli se něco děje mezi nebem a zemí 
nebo jestli některá dobrá duše byla aktivní, 
ale na svůj mail se nemůžu dostat.
Měla jsem tak hodně adres, 
hodně kontaktů,
hodně kamarádů 
a také plno závazků.
Ani si nedovedu představit, 
že mě někdo bude kontaktovat na mail a tím, 
že se neozvu, 
bude mě považovat za neaktivní.
Mail je pro mě docela dost důležitý.
Jsem docela hodně nešťastná,
Založila jsem si nový.
marakovaiva@seznam.cz

2 komentáře:

  1. To je vždy nepříjemné! Ovšem technika je dobrá věc, když funguje, jak se to pochroumá, máš pravdu, je to na KOLAPS!
    O to více přeji, spousty nových nápadů:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Iva, ja sa občas tiež nemôžem dostať do svojej emailovej schránky a poslednú dobu som mala problémy aj s blogom. Z ničoho nič mi zmizli príspevky a potom tam opäť boli. A tiež pri návšteve niektorého blogu mi vyhodí, že: adresa je zablokovaná. Potom, ale druhýkrát je už v pohode.
    Prajem krásny zvyšok dňa
    Emily

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz