čtvrtek 19. ledna 2012

Poklady

V pátraní po pokladech jsem docela neúnavná.
Doma je přidávám postupně, 
aby to moje rodina měla možnost vstřebat.
Obzvlášť,
když potřebuji manželovu  pomoc.
 Mějte krásný zbytek pracovního týdne.

6 komentářů:

  1. No, Ivo, to jsou krásné kousky! To mačkadlo na citron mám a je dokonale funkční, moc se mi líbí ta dózička, možná byla na máslo... a držák na pokličky je taky parádní!
    Tak hezký večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ivo, to jsou krásné kousky. To mačkadlo na citron jsme mívali doma a myslím, že stále slouží.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Iva, máme podobné záľuby. Manžel tomu hovorí "diagnóza", ale ďalej nepokračuje. Mám podobný lis na citrón a ako písala Helenka, dosiaľ ho používam. A biela je aj u mňa veľmi nákazlivá.
    Prajem veľa krásnych pokladov.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, ja jsem na tom podobne, mam vetsi radost kdyz najdu neco pekneho v sekaci nez kdyz si koupim novou vec :) Vsechny kousky jsou nadherne, obvzvlast se mi ale libi ten kaprik! Zdravi Monika...

    OdpovědětVymazat
  5. držák na pokličky je super...něco takového by se mi líbilo na válečky :-)..ale jasně, že by to muselo být všude stejně široké

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivko, také nejsem vyjímka,vše co máš se mi samozřejmě líbí...jen mé rodině né....říkají mi vetešník...marnost nad marnost!K mé radosti také mám mačkadlo na citrony,alouží dobře..držák na pokličky je na 1...Daja

      Vymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz