úterý 7. srpna 2018

Letní

Včera jsem v Kauflandu zahlédla svoje oblíbené gladioly, 
navíc byly bílé 
a ještě za krásnou cenu, 
tak jsem neváhala ani minutu 
a koupila je. 
Při placení se mě Sofinka ptala, 
proč jsem si je koupila, 
tak jsem jí odpověděla, 
že jen tak pro radost anebo proto, 
že mám tento týden narozeniny 
a pak mě pobavila svoji poznámkou. 
To si jako babičko sama sobě podáš ruku 
a popřeješ si. 
Tak tedy jo, 
milá Ivo, 
všechno nejlepší...
A to všechno mě inspirovalo k tomu,
 abych udělala radost i jedné z vás, 
stačí napsat komentář, 
co vás pobavilo v poslední době
 a v pondělí vylosuji šťastlivce, 
který dostane malý dárek. 
Navíc v pondělí slavím 8,5 let, 
co jsem začala psát svůj blog.
PS: Na fotce jsem s mečíky už před mnoha lety.








5 komentářů:

  1. Krásne gladioly, sú také vznešené...
    Gratulujem srdečne k narodeninám i k výročiu blogu a prajem veľa radosti pri písaní a veľa návštevníkov blogu!!!
    Pekný deň,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes mě pobavil Váš popis Sofinčiny poznámky a včera otázka sedmiletého hošíka známých, který se cestou na zádušní mši do kostela zeptal, zda bude v kostele dětský koutek tak jako je v supermarketech.
    K Vašim narozeninám Vám přeji vše nejlepší a ať Vám přibudou ke krásným gladiolám i darované kytičky a ať nás - Vaše čtenářky - dál těšíte na blogu aspoň dalších 8,5 let
    - Věra z FM.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo,

    vše nejlepší k narozeninám , ať se stále daří ……..Hezký zbytek prázdnin. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Ivo, přeji Vám i zdejší oáze písmenek a vzpomínek spoustu dnů, které budou stát za to si zapamatovat...
    A co mě po pobavilo netuším, ale radost letní nebe plné hvězd a koncert cvrčků...

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Ivo, k narozeninám přeji vše nej nej, je přímo nezbytné si dělat radost. Ať kávou, pohlazením, úsměvem, květinou či nějakou nutnou zbytečností.
    Pobavil mě náš tříleý syn. Neustále chce řídit auto a troubit. Muž ho vzal na klín za volant, ale vysvětlil mu, že se nesmí troubit jen tak, ale jen když je potřeba. Mám počebu, tati a zatroubil.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz