pátek 3. srpna 2018

Pomocníci

Jsem ráda, 
že jsem si mohla pořídit 
nového pomocníka na pečení.
Makronky mi půjdou od ruky 
a nebudu už zahřívat 
až přehřívat ruční šlehač.
Také naše chlebovka byla už tak stařičká, 
že chtěla vyměnit. 
Viděla jsem mnoho kreativních ženských rukou, 
co si chlebovku natřely 
a ubrouskovou technikou nazdobily, 
nejprve jsem chtěla jít stejnou cestou, 
ale pak jsem objevila 
ručně dělanou z Chrobiho dílničky 
a bylo rozhodnuto. 
No posuďte sami, 
zda to byla dobrá volba.









2 komentáře:

  1. Ivo,
    zdravím v těchto slunných dnech ………
    Určitě to byla dobrá volba , Mirka znám, je to syn mé spolužačky, je moc šikovný.
    Měj se krásně a užívej sluníčka .

    J.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, jak je ten svět malý, letos si užíváme všichni, díky moc a měj se také nádherně.

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz