pondělí 24. prosince 2018

24. prosince

Přeji všem krásné a pohodové Vánoce 
a šťastný nový rok plný zdraví, 
radosti 
a úsměvů.















9 komentářů:

  1. Ivo, přišla jsem ti pořát krísné Vánoce!!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Vánoce 🎄🐟🍾❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Máte nádherný stromeček. A tak originálně zabalené dárky. Přeji krásné vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuji, zvířátka jsou hlavně pro vnoučata...

      Vymazat
  4. Ivo,

    přeji krásné sváteční dny a do nového roku hodně zdraví , štěstí a pohody . J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko i tobě přeji pohodové svátky a všechno krásné v novém roce

      Vymazat
  5. Ivanko, nádhera .... ten stromeček je překrásný. Marki

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz