neděle 1. září 2019

Sléz maurský

Poslední srpnové dny sklízím květy slézu maurského.
Je výborný,
díky svému vysokému obsahu slizových látek,
při zánětech horních cest dýchacích. 
To nebyl ten pravý důvod proč ho vysadit.
Otík,
náš malý vnuk,
trpní na atopický ekzém
a právě odvar za studena připravený
pomáhá při hojení zanícených ran,
atopickém ekzému,
lupénce nebo
i kožních zánětech.
Dokáže tlumit zánětlivost,
zmírnit svědění
a obnovuje růst nových buněk pokožky.
Snad mu alespoň trochu pomůže.

 



 


 

1 komentář:

  1. Slez je moja najobľúbenejšia liečivka. Celé leto zbieram, suším, v lete pijem.

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz