úterý 10. prosince 2019

Mikuláš

Před Mikulášem jsem si nějakým 
záhadným způsobem zablokovala krční páteř, 
vysvětlení, 
proč se to stalo, 
je více. 
A záleží na tom, 
kdo vysvětlení podává, 
podle mým dětí jsem už starší člověk, 
takže prý málo na sebe dbám, 
podle mě, 
mám blokaci z příjemné masáži, 
kdy mi pan masér viklal hlavou ze strany na stranu 
a podle mého muže to mám z jízdy na kole, 
protože i v tomhle počasí jezdím denně 25km. 
No, 
už jsem dojela, 
tedy alespoň v letošním roce. 
Tím pádem děti dostaly mikulášskou nadílku až teď. 
Mezitím jsem trochu ještě vyšperkovala stromeček 
a také mi přišel diář na příští rok. 
Hodně jsem se na něj těšila, 
v minulých letech jsem mívala 
který je právě podle mého gusta,
 ale bylinkový diář není ono, 
asi jsem měla jiná očekávání. 
To ale vůbec nevadí.
Přeji všem pohodu.













2 komentáře:

  1. Ivo,

    přeju brzké uzdravení a hezké prožití adventu . J.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ivi, doufám, že už jsi v pořádku, zablokovaná páteř umí pěkně potrápit. Stromeček je nádherný a děkuji za tip na diář ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz