středa 11. prosince 2019

Zdravý advent

Dnešní ráno bylo pěkně mrazivé,
pozorovala jsem tu krásu z okna.
Trochu i z balkonu,
nedalo mi to,
musela jsem fotit. 




 
A tak,
když už mám klidový režim,
rozhodla jsem se pro zdravější stravu.
Záměrně píšu zdravější,
 pohanka to asi nezachrání,
ale...znáte to...
Pohanka u nás doma vládne,
máme ji rádi na různé způsoby,
také hlavně díky produktům
 


Moje dnešní svačinka je sladká,
pohanka,
ušlehaná smetana,
kousky ananasu a jiného ovoce
a nakonec skořice nebo kakao.
 


 
To je mňamka.
Hezký advent.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz