čtvrtek 2. ledna 2020

PF 2020

Do nového roku vám všem přeji
plnou zahrádku zdraví, 
lahodnou vůni v kuchyni,
hodně upletených nebo uháčkovaných oček,
úžasné fotečky,
metry spotřebovaných látek,
milující rodinu,
skvělé přátelé - reálné i virtuální,
dobrou práci,
která naplní ducha i peněženku,
úsměvy na tvářích,
skvělé zážitky
a plné plnící pero,
zkrátka,
 ať se tento rok "tetelíte blahem".
Tohle jsem dnes řekla Sofince,
která slaví už deváté narozeniny
a dostala se mi odpověď:
"Babičko,
já nevím,
co je tetelit se blahem,
ale jsem hrozně šťastná."
Dostala totiž k narozeninám králíčka.







 

2 komentáře:

  1. Ivo, krásné fotky a já přeji krásné dny ve stávajícím roce!

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, krásné přáníčko. A moc hezký dárek, věřím, že z něj vnučka měla radost. No a ty dortíčky vypadají také hodně jedle. .o)
    Přeji krásný nový rok. D.

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz