čtvrtek 16. ledna 2020

Tartaletky

I v novém roce zase peču,
tentokrát to byly tartaletky.
Asi jsem si od toho slibovala více,
ale je to v podstatě velký košíček,
ale pravda - na náplni i zdobení
se může člověk "vyřádit".
Zvolila jsem kombinaci kyselé a sladké chuti,
pod karamelem se skrývá
rozmixované a povařené kiwi.
Nevím,
jestli se to dá ještě nazvat zákusek,
ale najednou sníst tartaletku je sice umění,
ale když chutná,
tak chutná
a potom velikost jde stranou.
Těsto
300g hladké mouky
80g moučky - dala jsem menší množství
200g másla
1 vejce
Karamel
200g cukru
125ml smetany ke šlehání
80g másla
Dobrou chuť







 

3 komentáře:

  1. Já jsem spíš přes bůček, ale tartaletky vypadají nádherně! To věřím, že chutnaly.. ;). Prima dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, víš, že jsem taky hodně na maso, ale peču ráda, krásné dny

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají krásně, hned bych si dala. Jen bohužel nemůžu to kiwi :(

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz