neděle 9. února 2020

Čokoládové muffiny

Včera odpoledne mi moje devítiletá Sofinka dala návrh,
že by chtěla se mnou upéct čokoládové muffiny.
Dokonce už měla nachystaný recept,
který dostala od kamarádky ze třídy.
Ta měla minulý týden narozeniny
a přinesla velkou krabici,
Sofi se divila,
že by měla tolik bonbonů,
ale v krabici byly právě muffiny.
Tak dnes tedy nastal den,
kdy Sofi sama míchala
(nedělala to poprvé, ale poprvé to byl její recept),
plnila
a zdobila
a nakonec jsme si všichni pochutnali.
Nepořádek v kuchyni zbyl na mě,
ale ta radost při pečení s vnučkou
zakryla všechen "binec".
Užívejte si každou chvíli s těmi,
co vás mají rádi
a které máte rády vy...
 

 




 

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz