čtvrtek 5. března 2020

Andělka - růžovka

Další andělka se nese v růžovém tónu.
Dnes byl takový krásně jarní pohodový den,
alespoň takový byl ten můj.
Byla jsem na různých testech,
které všechny vyšly dobře,
jen nevím,
jestli to uspokojilo paní doktorku,
protože závěr byl ten, 
ať tedy zhubnu.
Mám se více hýbat,
tak jsem argumentovala,
že denně nachodím v průměru 6km
a ujedu 25km na kole,
je to sice elektro,
ale šlapu.
Pak došlo na skladbu jídelníčku,
protože pro ni je všechno živočišné špatné,
tak prý hurá na margaríny.
A jaký je můj závěr,
nevzdám se kvalitních regionálních potravin,
které mají více tuku než je norma,
ale vzdám se větších porcí,
 snad to nějak zredukuji.
Držte mi palce.




 

3 komentáře:

  1. Ivo, tak ta je tedy hodně povedená, obdivuji. A shazování kil, to mi moc nejde. Také bych chtěla něco dolů, ale jde to těžko, vlastně vůbec. Tak držím pěsti ať tobě se to podaří. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Andělka je nádherná!
    Přeji mnoho štěstí ve shazování kil. Také mám pár navíc. Sedavá práce je znát...

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz