sobota 7. března 2020

Termixové bábovičky



Dnešní počasí je u nás tak trochu aprílové,
chvíli svítilo,
pak černé mraky,
trochu sněhu,
takže dohromady to udělalo nevlídnou sobotu.
Mě to lákalo na zahrádku,
ale ještě si počkám.
Tak jsem vyzkoušela novou silikonovou formu
a vznikly termixové bábovky
s pomerančovým středem.
Musím říct,
že termix z dobrého tvarohu,
lučiny
a smetany chutnal všem.
Já jsem jenom olízla,
abych už konečně začala omezovat tuky...
1tučný tvaroh
celou smetanu - 33%
2malé kostky lučiny
cukru podle chuti
3plátky želatiny
Tu jsem ale nedávala,
protože to byl dezert k okamžité konzumaci.
šťávu z jednoho pomeranče
2 žloutky
vanilinkový cukr
80g másla 
 
 







1 komentář:

  1. Ivo,
    já bych si dala , děláš nám všem chutě !!
    Abych Tě poznala, když začínáš omezovat tuky...………..Krásné dny.

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz