úterý 24. března 2020

Lékárnička

Už delší čas máme potřebu mít jasno v lécích,
bohužel oba s manželem nějaké zobeme
a tak jsme dostali nápad,
že by to chtělo lékárničku,
abychom to měli utříděné.
Lékárničku jsem našla na netu,
objednala a jak vidíte už visí.
Nastal ale jiný problém,
všechny léky,
rosoly proti klíšťatům,
gumové rukavice,
peroxid,
alpa,
 budou vidět.
A to jsme moc nechtěli,
hlavně kvůli dětem.
Tak jsem našla krabici z kartonu,
trochu jsem ji upravila,
nalepila na ni dřívka,
domečky,
krajku a je hotovo.
mám ještě nachystanou druhou půlku krabice,
tak už půjdu lepit.
To byl relax mezi šitím roušek.
Přeji poklidné dny.
 








 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz