neděle 22. března 2020

Fotím

Nastala pro nás nová doba,
všichni jsme doma a celé Česko šije roušky.
Jsem také ve stejné řadě,
šiji už celý týden,
pátek nebo svátek.
Doma nepořádek,
že stačím tak akorát uvařit
a dát nádobí do myčky.
Ale abych i trochu relaxovala,
v rámci zachování zdravého rozumu,
pošlu vám pár rozkvetlých jarních květinek,
které jsem včera nafotila
a které dnes střídavě zasypává sníh,
potom na ně praží slunce,
asi je tu aprílové počasí.
Tak se všichni držme.
Přeji hodně zdravíčka.













 

1 komentář:

  1. Ivo, to jsou nádherné fotky a úžasná barevná kombinace. Kochám se, už po několikáté.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz