čtvrtek 9. července 2020

Jižní Morava

Jižní Morava je krásné místo k poznávání
a pokud miluje člověk vínečko
a dobré lidi,
tak volba je jasná.
Letos jsme měli to štěstí,
poznat zase trochu více z toho koutu naší země.
Našli jsme si ubytování v chalupě i s bazénem
ve Velkých Pavlovicích v apartmánu NERONET.  
Majitelé jsou skvělí lidí,
dobrá domluva,
vše na jedničku.
A výhled z jejich vinohradu mě tedy dostal - krása.


To kolo,
co je vidět na fotce,
tak na něm jsem na jih přijela,
sice s krátkou zastávkou v Kyjově na oběd
a hlavně na dobití baterie,
ale dala jsem asi 170km.
Byl to náročný týden,
poznali jsme Velké Pavlovice - rozhlednu Slunečná,
vinný sklípek majitelů,
byla to návštěva i s degustací,
Vrbice s nádhernými sklípky,
které jsou kopané v pískovcové skále v sedmi patrech,
firmu SONNENTOR v Čejkovicích s bylinkami,
také Templářské sklepy s hospůdkou,
kde nám donesli polévku v babiččině míse,
dále kapli v Hradišťku,
kterou proslavil film Bobule,
také Zaječí a filmové Vlčkovo vinařství v seriálu Vinaři, mimochodem tohle vinařství vlastní jeden člověk
a díky jeho aktivitám neskutečně vzrostl život
v tak maličké obci,
zajeli jsme i  k Novým Mlýnům,
nezapomněli jsme na Lednicko - Valtický areál
se zámkem a minaretem
a nakonec jsem asi třikrát jela do Staroviček
na levandulové pole,
to byla nádhera.
Naštěstí to Z Pavlovic okolo vinic bylo jen tři a půl kilometru. Přeji všem krásnou dovolenou.

































































 

3 komentáře:

  1. Krásné fotky, určitě jste si to užili. Také mám tato místa moc ráda :).
    Přeji hezké léto!

    OdpovědětVymazat
  2. MÁME TO TADY KRÁSNÝ,U NÁS NA JIŽNÍ MORAVĚ...ILA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KrásnÉ. Ale jinak je to pravda :-)))))))

      Vymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz