pondělí 28. září 2020

Košíky









V sobotu jsme se vydali na samosběr jablek a hrušek na jednu farmu. Lilo jako z konve, ale pohled na lány stromů plné ovoce, byl krásný. Některé ovoce putovalo do sklepa, některé nasuším na zimu a  některé jsem si chtěla nechat v kuchyni, aby bylo na očích, až budou postupně dozrávat. Ale do čeho je uskladnit, když máme čím dál tím méně místa. To byla výzva. Vím, že PEPCO má příznivé ceny, tak proto moje kroky vedly na nákup. Moje radost byla velká, když jsem tam objevila tyhle koše, nejen, že se mi líbí, ale i t cena je dobrá. Takže výzva splněna v jednom dni. Paráda, už se těším, co se bude dít dál....PS: Zrcadlo v okenním rámu jsem dostala od muže k narozeninám a bude viset místo věnečku. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz