pondělí 14. září 2020

Křeslo










 

 


 
Biano.cz, internetový vyhledávač nábytku a dekorací a pořádá blogerskou soutěž o křeslo z Biano.cz dle vlastního výběru, to je přece velká výzva, která mě zaujala. Křeslo a všechno sezení, které máme doma, máme rádi, ale přesto bych jedno ráda vyměnila. Každé křeslo nebo židle má svůj příběh, tak třeba lavice z chodby. Tu jsem koupila ve Srakonicích, když jsem tam byla s dětma na Škole v přírodě, asi nic divného, ale koupenou lavici mi přivezl ochotný pan školník, ta pak s námi jela autobusem do Prahy a nakonec z Prahy jsem ji odvezla vlakem Leoexpres na Moravu. A tak bych mohla pokračovat, lavici v jídelně jsem koupila jako poslední slevněný kus v Jysku, opět v Praze, do bytu jsem ji vezla metrem a pak opět vlakem na Moravu. Jednu židli jsem dokonce vezla na kole, ale už ne z Prahy. Jsou i taková křesla, která měla úplně normální cestu, třeba PPL, což je to houpací křeslo, které jsem si koupila právě v Bonami.cz
A právě to křeslo bych chtěla přemístit do mého pokoje a proto by si obývák, já, naše vnoučata a všichni vzácni hosté zasloužili křeslo jiné, třeba právě z Biano.cz
Za sebe bych brala křeslo, lampu, odkládací stolky a koberec.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz