úterý 5. května 2020

Náhodné setkání

Já to mám tak,
ráda jezdím cestou necestou na kole
a pořád tahám foťák,
co kdyby náhodou.
Už se mi mnohokrát stalo,
že přede mnou na poli panáčkoval zajíc a foťák
- zůstal přece doma
- klasika.
Ale pak jsou i taková krásná náhodná setkání,
kdy uháním domů,
aby mě nestihl déšť
a na kopci....
uvidím holčinu s koněm,
tak jsem fotila,
fotečky mailíkem poslala i Nele
(to je ta slečna s koněm),
která z nich byla naprosto unešená.
Tak vám přeji krásné záběry.







 

2 komentáře:

  1. Nádherné zábery, mám rada momentky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aďko, děkuji, zachycený nečekaný okamžik je moje gusto, hezké jarní dny, Iva

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz